הצילו הבית הפך לפארק מים!

היתר בנייה מעולם לא היו קלים יתר ! חוסכים לך את הבירוקרטיה !

לרוב כאשר נפנה לטיפול בפיצוץ בתשתית הביתית זה יקרה לאחר שהפיצוץ יהיה גלוי לעין. כאשר המים זורמים בשצף בבית ומגיעים לשכנים זה כבר מצב מתקדם מאוד של בעיה אותה יכולנו לתור הרבה לפני ואם היא התרחשה על פני תקופה ארוכה יש מצב שיצרה בעיות נוספות בתשתיות בבית. 

מהם הסימנים שירמזו לנו על פיצוץ בתשתית?

עובש – אתם מאווררים את הבית ועדיין מצטבר עובש באותם מקומות. עובש יכול להיות תוצאה של אוורור לא מספק, לחות רבה, איטום לא טוב וגם של בעיות צנרות המים בבית. כאשר כל הסיבות הקודמות נבדקו ונמצא שאינן מקור הבעיה יש לפנות למאתר נזילות. כיסוי העובש לא יפתור את הבעיה ורק ייצור מעגל קסמים של צביעה כל חודש ותסכול. נוסף על כך, נשימה של אוויר מלא בעובש גורמת למחלות ויש להימנע ממנו ככל האפשר. 

שכנים – שכנים שבאים להתלונן על טיפות מתקרה או מהקירות זה סימן לבעיות בצנרת ולפיצוץ שצריך לתקן מיד. הפיצוץ יכול להיות ברצפת הבית או בקירות ולהתנקז לרצפה לכן חשוב לבדוק את מקורו לפני שהופכים בלטות. נוסף על כך, כדאי שהשכנים מתחתיכם גם יהיו בבית בזמן הבדיקה. 

קילופים – קילופים, חוץ מהיותם לא אסתטיים הם גם מעידים על לחות תמידית ושחיקה של החומר. הקילופים לא יעלמו עד שהבעיה לא תטופל ויחזרו שוב ושוב. אם תסתכלו על הקילופים לפני שהם נפתחים תשימו לב שהם כמו בועיות מלאות במים. 

זרם מים – זרם מים במקלחת, שירותים או בכיורים שהשתנה משמעותית לרעה גם הוא סימן לבעיה בתשתית.  אם תקחו צינור ותעשו בו חור ותזרימו מים בעוצמה חזקה תשימו לב שיש מים שיוצאים מהצד השני אבל חלקם יצאו דרך החור והזרימה תהיה חלשה יותר. ככה תשתיות המים עובדות ולכן אם יש שינוי משמעותי בזרם המים כדאי לבדוק אם מדובר בפיצוץ בתשתית. 

חשבון מים – הרבה פעמים אף אחד מהרמזים שדיברנו עליהם לא מופיע. על פני השטח הכל נראה טוב עד שאתם מקבלים את חשבון המים. חשבון המים יראה מנופח משמעותית מהצריכה שלכם. לעיתים אם השינוי קיצוני חברת המים העירונית אף תציין במכתב שכדאי לבדוק אפשרות לפיצוץ או נזילה.

איך מאתרים נזילה?

איתור נזילות כיום לא דורש הפיכת הבלטות בבית וחשיפת קירות לשם מציאתם. כיום יש טכנולוגיות רבות המאפשרות לאתר את התשתית הפגועה ולטפל רק באזור הפגוע בה. 

איתור נזילות בדירה מתבצע בעזרת מצלמה תרמית. המצלמה התרמית מאפשרת לקבל תמונה של מיקום המים ואופן זרימתם לפי מיפוי נקודות חום וקור. 

כאשר יש חשד שהבעיה היא בתשתית הראשית מחוץ לבניין ולא נקודתית לבית יש צורך בכלים כגון מכשור אקוסטי למציאת התשתית הפגועה והזרמת גז שאינו רעיל למציאת אזור הפגיעה בתשתית. 

אם יש לכם חשד לנזילה אל תתמהמהו ופנו למומחים! למידע נוסף על איתור נזילות >>>

לקבלת פרטים חייגו או השאירו פרטים
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז הארצי להיתרי בניה
המרכז הארצי להיתרי בניה

חברתנו מובילה את תחום היתרי הבנייה והאישורים כבר במשך 11+ שנים וגאה להיות המובילה בתחום.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלים מעולים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אחד הדברים הקשים ביותר בפרויקט בניה הוא קבלת היתרים ואישורים , ולכן אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולדאוג שתקבלו את ההיתרים הנחוצים בהקדם האפשרי.

אנו מאמינים במהירות , יעילות , מקצועיות והקפדה על שירות אדיב ואיכותי.

אצלנו במרכז הארצי להיתרי בניה הכל פשוט קל יותר ! שמחים לשרת אותכם כבר למעלה מעשור ומחכים לכם בפרויקט הבא.

073-3748080
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!