החוק מחייב כל בית בבניית חדר ביטחון

היתר בנייה מעולם לא היו קלים יתר ! חוסכים לך את הבירוקרטיה !

זו בהחלט שאלה מעניינת – כל בית בישראל באמת חייב להתגונן באמצעות בניית חדר ביטחון? ובכן, יש היגידו כן ויש היגידו לא, אבל העובדה היא כזאת – למעלה מ-1.6 מיליון דירות בישראל אינן ממוגנות. בואו נעשה סדר בדברים – המשיכו לקרוא.

 

כמה מילים על החוק ובניית חדר ביטחון

למרות שאין לנו בישראל חוק המחייב כל בית לבנות חדר ביטחון, בניית חדר ביטחון היא קריטית וחשובה. בתוך כך, ישנם מספר גורמים שמומלצים לשקול לפני שבונים חדר ביטחון בבית, וכן סיבות שונות לכך. הסיבות לבניית חדר ביטחון בבית כוללות, בראש ובראשונה, הגנה מפני ירי של פצמרים, טילים, סקאדים או כל רקטות אחרות מכיוון אויבינו. חדר ביטחון בנוי מחומרים מחוסנים מפני ירי מהסוגים הנ"ל, אבל מעבר לכך, חדרי ממ"ד גם מגנים מפני רעידות אדמה, התקפות כימיות, ביולוגיות ומציעים אטימות מפני אש. באופן כללי, אלו הן הסיבות העיקריות לכך שבכל בית בישראל כדאי שיהיה חדר ביטחון.

 

המלצות לבניית חדר ביטחון בבית

כאשר ניגשים לפרויקט כמו בניית חדר ביטחון בבית, חשוב לזכור שהחדר צריך להיות ממוקם במקום מוגן בבית, וזהו תפקידו של מהנדס הבניין. מהנדס הבניין יקבע היכן בדיוק מקימים את הממ"ד, כאשר אחריותו של איש המקצוע הזה היא לעקוב אחר ההנחיות של פיקוד העורף. לדוגמה, מהנדס בניין חייב לתכנן תוכניות בנייה בהתאם לקריטריונים הנוגעים לעובי הקירות, הרצפה והתקרה, סוג מערכת סינון האוויר, סוגי התשתיות הנבנות בחדר הביטחון ועוד. אם כך, ההמלצה הכי נכונה היא להסתייע במהנדסי בניין אשר מכירים ובקיאים בכל מה שכרוך בבניית חדרי הביטחון האלו. כמו כן, מוזמנים להיכנס לאתר שלנו https://yesodot77.co.il ולקבל את כל הצידע המלא.

 

מהי העלות לבניית חדר ביטחון?

עלות בניית חדר ביטחון בבית תלויה בגודל הממ"ד, בחומרים בהם אתם מתכננים להשתמש ועוד. בעוד שהמחירים יכולים לנוע בין 100,000 – 150,000 ₪, שווה לזכור שהמחירים האלו יכולים להיות גמישים. לדוגמה, אם אתם בונים חדרי ביטחון בכל הבניין, ואולי אפילו מדובר בבניין מרובה שכנים, המחיר לכל ממ"ד יהיה נמוך יותר. מנגד, אם אתם בונים חדר ביטחון בחצר הפרטית שלכם, צפו לשלם מחיר מלא, ובד"כ גם יקר יותר מאשר מחיר בניית חדר ביטחון בבניין משותף.

 

כיצד לאתר קבלן בניית חדר ביטחון?

אם אתם מחפשים קבלן בניית חדרי ביטחון, קודם כל, אנחנו ממליצים לכם לחפש המלצות מחברים או בני משפחה. זו הדרך הטובה ביותר למצוא קבלן אמין ומקצועי. לאחר שאתם מוצאים אחד כזה, למרות שקיבלתם עליו המלצה – עדיין הקפידו לבדוק שהקבלן מורשה ושרישיון העבודה שלו אינו מוקפא מכל סיבה כזו או אחרת. כמו כן, תמיד, אבל תמיד תקפידו לחתום על חוזה מפורט עם הקבלן. החוזה צריך לכלול את כל הפרטים של העבודה, את עלויות הבנייה ואת תנאי הביטוח, את הצפי לסיום הפרויקט וכולי. לבסוף, לאחר שמצאתם כמה קבלנים מומלצים, כדאי ליזום פגישות עם כל אחד מהם כדי לקבל הצעה מחיר ולקבל מידע נוסף על העבודה.

 

לסיכום, כיצד לחסוך בפרויקט בניית חדר ביטחון?

בסופו של יום, בניית חדר ביטחון בבית היא לא חובה, אך חדר זה מספק הגנה מפני אירועים ביטחוניים. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בניית חדר ביטחון, כגון מיקום החדר, החומרים בהם נעשה שימוש והעלות, כאשר העלויות הכוללות של הפרויקט, תאמינו או לא – תלויות בכם. אם אתם רוצים לחסוך בעלויות הפרויקט, תתנהלו כמו שאתם מתנהלים ברכישת כל מוצר ושירות אחר. תערכו השוואת מחירים בין קבלנים לבניית חדרי ביטחון, קבלו מס' הצעות מחיר ותדאגו לכך שסקר השוק שלכם יהיה משתלם. אם אתם צריכים סיוע נוסף בהוספת או בניית חדר ביטחון בביתכם, אנו נשמח לעזור בכך. צרו עמנו קשר לקבלת ייעוץ!

 

ROOM

לקבלת פרטים חייגו או השאירו פרטים
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז הארצי להיתרי בניה
המרכז הארצי להיתרי בניה

חברתנו מובילה את תחום היתרי הבנייה והאישורים כבר במשך 11+ שנים וגאה להיות המובילה בתחום.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלים מעולים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אחד הדברים הקשים ביותר בפרויקט בניה הוא קבלת היתרים ואישורים , ולכן אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולדאוג שתקבלו את ההיתרים הנחוצים בהקדם האפשרי.

אנו מאמינים במהירות , יעילות , מקצועיות והקפדה על שירות אדיב ואיכותי.

אצלנו במרכז הארצי להיתרי בניה הכל פשוט קל יותר ! שמחים לשרת אותכם כבר למעלה מעשור ומחכים לכם בפרויקט הבא.

073-3748080
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!