היתר בניה ואדריכלות לפני שיפוץ

היתר בנייה מעולם לא היו קלים יתר ! חוסכים לך את הבירוקרטיה !

מלאכת השיפוץ היא מלאכה חשובה שמטרתה לחדש את הבית הקיים. ישנם כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם לרכוש בית חדש, לכן הם משפצים את זה שבבעלותם. שיפוץ דירה יכול להפוך את הדירה הישנה לדירה שנראית כמו דירה חדשה. אך לפני שמתחילים את המלאכה עצמה, חשוב מאוד להיות ערוכים עם האישורים והתכנונים המתאימים. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם מתחילים את השיפוץ ללא מטרה סופית. תזכרו כי אתם יודעים איך תיכנסו לשיפוץ, לא יהיה לכם מושג כיצד תצאו ממנו. טוב שתהיה לכם תוכנית סדורה שמטרתה העיקרית היא למנוע מכם הפתעות לא נעימות. ישנם המון אנשים שבגלל שהם לא תכננו נכון את השיפוץ עצמו, התוצאה הסופית לא הייתה אידיאלית. לכם יש את כל הכלים הדרושים כדי להשיג בדיוק את התוצאה הרצויה. זו שתאפשר לכם לאהוב את הדירה שלכם ואת מה שאתם רואים בתוכה.

האם צריך היתר בניה לפני שיפוץ?

רובנו יוצאים מנקודת הנחה כי אין צורך בהיתרי בניה לפני שמשפצים את הבית. הרי מדובר על הבית שלנו, מדוע שנצטרך לבקש אישורים לביצוע פעולות בניה שונות? אז המחשבה היא מחשבה נכונה, אך לא בדיוק מדויקת. כל עוד מדובר על שיפוץ פנימי של הבית, אינכם צריכים להביא היתרי בניה. אנו מדברים על עבודות חשמל, אינסטלציה, גבס והרשימה עוד ארוכה כמובן. אז מתי כן תצטרכו להוציא היתרים ייעודיים? כאשר ברצונכם לבצע פעולה מחוץ לכותלי המבנה עצמו. כל הרחבה או כל פעולה שעשויה לפגוע בנראות המרחב הציבורי מחייבת באישורים מתאימים.

מה יקרה אם לא תוציאו היתר בניה?

בחלק גדול מהמקרים לא יקרה כלום, לא תמיד רואים את הפעולה שאותה עשיתם בעת השיפוץ. אך עליכם לקחת בחשבון כי מדובר על סיכון, כזה שלא בטוח שכדאי לכם לקחת. כל פעולת בניה ללא היתר בניה משמעותה עבירה על החוק על כל המשתמע מכך. אם יבחינו בבניה הלא חוקית ישנו סיכוי סביר שידרשו מכם לפרק אותה ואולי אפילו תקבלו קנס. לכן טוב תעשו אם תפנו לרשויות המקומיות כדי לקבל היתרים מתאימים לפעולות הרצויות. עם אייפק: שירותי הנדסה ואדריכלות תקבלו בקלות היתר בניה שמתאים לעבודה הרצויה מבחינתכם.

מהי החשיבות של אדריכלות בשיפוץ?

לאורך כל הדרך עליכם לזכור כי ישנה מטרה סופית שאותה תרצו להשיג. מה זה שווה כל העבודה הקשה, אם בסוף לא תקבלו בדיוק את מבוקשכם? מהסיבה הזו טוב לקבל שירותי אדריכלות בעת שיפוץ הבית. גם אם הראש שלכם יצירתי, עדיין זה לא אומר שתשיגו בדיוק את מבוקשכם. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לפנות לאנשי מקצוע שבקיאים בשיפוץ ובעיצוב הפנים. הם יתכננו את הבית לעילה ולעילה וידאגו שיענה על כל הדרישות שלכם. כך לא יהיה ספק כי התוצאה הסופית תהיה בדיוק כפי שאתם רוצים שהיא תהיה.

כמה עולה לבצע אדריכלות פנים?

האמת היא שקשה מאוד לקבוע כמה תצטרכו לשלם מראש על שירותי אדריכלות פנים. כל מקרה נשקל לגופו, וכל מציאות מביאה איתה התמודדויות חדשות ועלויות קצת אחרות. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבצע אדריכלות פנים במחיר שפוי, אך כמובן לא זול באופן מחשיד. משתלם לכם לפנות לאיש מקצוע שיחסוך לכם בהמשך הוצאות על פעולות נוספות. עם אייפק חברה המספקת שירותי הנדסה ואדריכלות תוכלו להיות רגועים. המחירים יהיו שפויים ונוחים, השירות יהיה ברמה הכי גבוהה שיש. סוף כל סוף תוכלו לראות את החלום שלכם הופך למציאות ברת השגה.

לקבלת פרטים חייגו או השאירו פרטים
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז הארצי להיתרי בניה
המרכז הארצי להיתרי בניה

חברתנו מובילה את תחום היתרי הבנייה והאישורים כבר במשך 11+ שנים וגאה להיות המובילה בתחום.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלים מעולים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אחד הדברים הקשים ביותר בפרויקט בניה הוא קבלת היתרים ואישורים , ולכן אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולדאוג שתקבלו את ההיתרים הנחוצים בהקדם האפשרי.

אנו מאמינים במהירות , יעילות , מקצועיות והקפדה על שירות אדיב ואיכותי.

אצלנו במרכז הארצי להיתרי בניה הכל פשוט קל יותר ! שמחים לשרת אותכם כבר למעלה מעשור ומחכים לכם בפרויקט הבא.

073-3748080
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!