איך בוחרים קבלן בריכות שחייה

היתר בנייה מעולם לא היו קלים יתר ! חוסכים לך את הבירוקרטיה !

בריכה היא סמל סטטוס לאיכות חיים ולא בכדי רבים בוחרים לבנות אותה בחצר הבית הפרטית שלהם. מדובר על אחת האטרקציות הביתיות המהנות והשימושיות ביותר, כשמשפחות וגם יחידים בוחרים להשקיע בהן כדי לשדרג עבור עצמם את ימי הקיץ החמים, את המסיבות המשפחתיות ואת האופן שבו הם עוסקים בספורט. אז החלטתם לבנות בריכה ביתית, והשלב הבא הוא בחירת קבלן שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, אז איך בוחרים קבלן כזה, מה ההבדל בין קבלן לבריכה פרטית לעומת הבריכה התעשייתית ומה צריך לדעת על האישורים לפני שיוצאים לדרך? כל התשובות בהמשך הכתבה.

מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? כיצד תבחרו קבלן?

יש לכם תוכניות להקים בריכת שחייה וכל שנותר לכם הוא למצוא קבלן בריכות שיעשה זאת עבורכם? בדקו קודם את הרזומה שלו ואת הניסיון שלו בתחום. קבלנים מנוסים ישמחו להראות לכם בריכות אותם בנו אך אין ספק שגם ליחסי האנוש ולשירות יש חלק בלתי נפרד בבחירה. עוד המלצה לבחירת הקבלן המתאים הנה לבחון את ממוצע המחירים עבור העבודה ולבחון את הצעת המחיר של הקבלן והאם היא קרובה לממוצע. נושא נוסף שמומלץ לתת עליו את הדגש הוא בחינת לוחות הזמנים והאפשרות שהקבלן יעמוד בלוחות הזמנים. יש לקבוע דדליין מדויק לסיום העבודות ולוודא כי הקבלן אכן יכול לחתום על חוזה שמבטיח את הכנת הבריכה בזמן הנקוב.

בניית בריכה ביתית מחייבת שורה שלמה של משימות אותן יש לבצע, וכיום ישנם קבלנים המספקים את השירות מתחילתו ועד סופו, והם נקראים קבלני מפתח. הקבלן במצב כזה, לוקח את כל הפרויקט תחת חסותו, מהתכנון, עד להוצאת ההיתר, לבחירת קבלני משנה ולבניית הבריכה בפועל. בחירה בקבלן מפתח תסייע משמעותית למי שמעוניין להתעסק בבניית הבריכה כמה שפחות.

בחירת קבלן בריכות עבור הבריכה התעשייתית

בריכה מתועשת היא בריכה בה נעשה שימוש בבטון וביריעות והיא בעלת עמידות גבוהה אך המחירים שלה נמוכים יותר ממחירי בריכות ביתיות אחרות. עבור הבית הפרטי ניתן להקים בריכת פיברגלס או בריכה מבטון. יש צורך במודד מוסמך ובקבלן חפירות לעבודות העפר, ויש להוציא היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה, הליך שיכול לקחת כמה חודשים טובים אך הוא ללא ספק ההליך החשוב ביותר, שכן בלעדיו לא ניתן להתחיל את הבניה.

מה ההבדל בין בניית בריכה פרטית לציבורית מבחינת האישורים? מבחינת היתר הבנייה ושלבי ההליך, מדובר על הליכים דומים, אך בעוד שבבריכות הפרטיות יש צורך להגיש תוכניות בניה מוסדרות ומסמכים רלוונטיים לוועדה המקומית לתכנון ובניה לקבלת היתר הבניה, תקנות התכנון והבניה מגדירות בריכה ביחידת דיור אחת לשימוש של אותה היחידה בלבד, לכן היא לא טעונת רישיון עסק לעומת הבריכה הציבורית. בבריכה הציבורית יש צורך גם ברישוי עסק על פי חוק התכנון והבניה, חוק הסדרת מקומות רחצה וחוק רישוי עסקים. על פי חוק רישוי עסקים הבריכה הציבורית תהיה בפיקוח של משרד הבריאות, הרשות המקומית ויהיה צורך לקבל עליה אישורים מטעם משרד הבריאות, כיבוי אש, משטרת ישראל ומחלקות שונות ברשות המקומית.

כאשר בוחרים קבלן לכל אחת מהעבודות, יש לשים לב כי הוא מתמחה בהקמה המתאימה של תשתית הבריכה, שכן הגשת המסמכים המתאימים ובנייה על פי תכנון מדויק ומותאם הם אלו שיסייעו לאשר את השימוש בבריכה.

 

**המידע הינו כללי ויש להתעדכן מעת לעת בתקנות לבניית בריכה ברשויות השונות

לקבלת פרטים חייגו או השאירו פרטים
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז הארצי להיתרי בניה
המרכז הארצי להיתרי בניה

חברתנו מובילה את תחום היתרי הבנייה והאישורים כבר במשך 11+ שנים וגאה להיות המובילה בתחום.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלים מעולים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אחד הדברים הקשים ביותר בפרויקט בניה הוא קבלת היתרים ואישורים , ולכן אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולדאוג שתקבלו את ההיתרים הנחוצים בהקדם האפשרי.

אנו מאמינים במהירות , יעילות , מקצועיות והקפדה על שירות אדיב ואיכותי.

אצלנו במרכז הארצי להיתרי בניה הכל פשוט קל יותר ! שמחים לשרת אותכם כבר למעלה מעשור ומחכים לכם בפרויקט הבא.

073-3748080
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!