גוש 3865: קרקע חקלאית להשקעה באזור השפלה!

היתר בנייה מעולם לא היו קלים יתר ! חוסכים לך את הבירוקרטיה !

כל בר דעת בישראל מבין ויודע שהשקעות נדל"ן הן ההשקעות המשתלמות והבטוחות ביותר. שוק הנדל"ן בישראל ממשיך לגדול ולהתייקר בקצב מסחרר, ויזמים חכמים תמיד מחפשים אחר ההזדמנות הנדל"נית הבאה שתניב להם תשואה גדולה. הזדמנויות נדל"ן מגיעות בכל מיני צורות, ואחת מהן היא קנייה של קרקע חקלאית המיועדת להפשרה.

ניצול ההזדמנות להשקעה בקרקע חקלאית

המצב בישראל מבחינת נדל"ן ומוכנות לעתיד הוא מאוד מורכב. את הבעיות והעומס בתחבורה אנחנו מרגישים כל יום על בשרנו, אז תארו מצב דומה, רק בנדל"ן. מצב בו הצורך עולה על ההיצע הוא תסריט בהחלט הגיוני, דבר שיוביל להפרשות המון קרקעות חקלאיות בשנים הקרובות. קצב הגידול באוכלוסייה בישראל הוא פשוט עצום והצפי הוא שעד שנת 2040, יהיו בישראל כ-20 מיליון בני אדם, כפול מהיום. לכן, גם בממשלה מבינים, כי החלום של קרקעות חקלאיות באזורים מבוקשים הוא עניין שהולך להיעלם מהעולם.

 

גדילה משמעותית

מדינת ישראל מתמלאת במהרה. ממוצע הילדים במשפחה בישראל הוא גבוה במיוחד. דבר שעתיד להציף את הארץ בביקוש בשנים הקרובות. מי שבבעלותו קרקע חקלאית, צפוי להרוויח ובענק, בטווח של השנים הקרובות.

 

לדלג על חוסר הוודאות

אין ספק שהגידול באוכלוסייה עתיד לשנות את החשיבה והמדיניות הממשלתית בנוגע להפשרת קרקעות חקלאיות, שתבין שאם היא לא תפעל בקרוב, לאנשים לא יהיה היכן לגור. בשנים האחרונות ניתן להבחין בהמון קרקעות חקלאיות שמופשרות, והופכות אנשים לעשירים, ולכן, לא מעט יזמים שואלים את עצמם ותוהים איפה הכי כדאי לקנות קרקע חקלאית בימים אלו. 

 

גוש 3865: להיות במקום הנכון בזמן הנכון! 

ובכן, יש המון קרקעות חקלאיות בגוש דן, בשרון וכמובן בשפלה. מבין שלושת האזורים הללו, אין כל ספק שהשפלה הוא האזור שמתפתח יותר מהר מכולם. מדובר באזור לא צפוף יחסית, עם המון שטחים חקלאיים במקומות מפתח, ולכן, שווה בהחלט לחפש באזור הזה. למעשה, בצפון גדרה, שוכן גוש 3865 שמהווה את אחת החלקות המבוקשות ביותר בישראל. גדרה היא ישוב קטן ומתפתח, עם משפחות צעירות רבות שנכנסות אליו, גם למגדלים קטנים יחסית וגם לבתים פרטיים ובתי קרקע. הצביון המיוחד הזה של הבנייה, צפוי להישמר גם בתוך גוש 3865 ולספק לקבלנים קרקע בטוחה להצלחה.

לא רק מגורים! 

חשוב לזכור כי הצורך בקרקעות באזורי מפתח בארץ (ובדגש על אזור השפלה) הוא לא רק למגורים. בכל אזור מגורים, יש צורך באזורי מסחר ותעשייה ולכן, יש עוד אינטרס למדינה להפשיר את הקרקעות הללו. המטרה היא לייצר סביבת מגורים איכותית לאנשים, וכל עוד יש קושי לייצר הגירה חיובית לפריפריה, אין מנוס מאשר להפשיר את הקרקעות הללו.

 

הליך מהיר יותר

ההפשרה של קרקעות חקלאיות היא למעשה הליך בירוקרטי נטו. שינוי הייעוד הבלתי נמנע של הקרקע הופך אותה לנכס נדל"ן מדהים. כל מה שצריך לעשות הוא לגבש תוכנית לבנייה על חלקת קרקע מסוימת, ולהגיש את הבקשה. את התוכנית אפשר לבצע ביחד עם אדריכל או קבלן, ואז לקבל דחיפה משמעותית בדרך לשינוי הקרקע.

 

להיות אקטיביים

יש הרבה יזמים שהופכים לאקטיביים ולא מחכים להפשרת הקרקע מתוך צורך. יש כיום מספר פעולות שאפשר לעשות כדי לזרז את התהליך כאשר מתקבלים כל האישורים, יכול היזם להתחיל לפתח את הקרקע, אם כי חשוב לזכור שהוא מחויב לשלם היטל השבחה, אם כי אך כאשר יממש את הנכס.

 

גוש 3865: ההשקעה הנכונה עבורכם

מבין כל האפשרויות שעומדות בפני יזמי נדל"ן באזור השפלה, גוש 3865 הוא האטרקטיבי ביותר. כאשר הקרקע תופשר, במוקדם או במאוחר, התשואה תהיה בעשרות אחוזים, והרווחים יימשכו למשך שנים ארוכות. מדובר באפיק השקעה חכם, עם פוטנציאל עצום לאור כמות המשפחות הצעירות שמגיעות לאזור, ובנוסף, ישנו חיבור קל לעורקי תנועה מרכזיים, ואפשרויות תעסוקה בלתי נגמרות. ההשקעה בגוש 3865 היא כדאית, ותעשה אתכם מאושרים מהר יותר מאשר נהוג לחשוב.

 

 

לקבלת פרטים חייגו או השאירו פרטים
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז הארצי להיתרי בניה
המרכז הארצי להיתרי בניה

חברתנו מובילה את תחום היתרי הבנייה והאישורים כבר במשך 11+ שנים וגאה להיות המובילה בתחום.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלים מעולים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אחד הדברים הקשים ביותר בפרויקט בניה הוא קבלת היתרים ואישורים , ולכן אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולדאוג שתקבלו את ההיתרים הנחוצים בהקדם האפשרי.

אנו מאמינים במהירות , יעילות , מקצועיות והקפדה על שירות אדיב ואיכותי.

אצלנו במרכז הארצי להיתרי בניה הכל פשוט קל יותר ! שמחים לשרת אותכם כבר למעלה מעשור ומחכים לכם בפרויקט הבא.

073-3748080
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!