חלקי חילוף למזח

היתר בנייה מעולם לא היו קלים יתר ! חוסכים לך את הבירוקרטיה !

המים שעוברים דרך צינורות וברזי המים בביתכם מועברים באמצעות קו אספקת המים הראשי שמחובר לצנרת המים בהסתעפות הכניסה לבית. המים הנקיים מופצים דרך תשתית הצינורות שלכם בכיוון אחד לכל מתקן בבית – במטבח, בחדר הרחצה ובכל נקודת מים בבית. תנועת המים בצינורות מתחת לאדמה או מאחורי הקירות שלכם עוברת רק בכיוון אחד באמצעות לחץ המים הטבעי שקיים במערכת.

 

בעיות בזרימת המים – מה קורה שם בדיוק

עם זאת, קורה לפעמים שלחץ המים בצנרת המים הראשית יכול להשתנות עקב בעיות בצנרת, שחיקה של המערכת או בשל פתיחת צינור ברז הכיבוי. ירידה קטנה בלחץ המים עלולה להוביל לאסון זיהומי בכך שהזרימה של המים עוברת לאחור ובכך מזהמת את מקור המים הראשי. מים שעברו כבר בכיור שלכם, במקלחת, בשירותים ובעוד מקומות מזוהמים עלולים לחזור אל קו אספקת המים הראשי ובכך לפגום באיכות המים הכללית באזור. ברגע שהמים הנקיים זורמים בכיוון אחורה, הם מזדהמים על ידי מערכות ביוב מקומיות. כאשר המים בצינור אספקת המים הראשי מתחילים לזרום לאחור, נושא זה מכונה זרימה חוזרת במערכת האינסטלציה.

 

כיצד פועל שסתום מונע זרימה לאחור?

שסתום מונע זרימה חוזרת נועד במיוחד למצבים כאלו – למנוע מהמים בקווי אספקת המים הראשיים שלכם לזרום בכיוון הפוך. השסתום יפיץ את המים הנקיים מצינורות האספקה ​​הראשיים לקווי המים הפרטיים אך ורק בכיוון אחד ולעולם לא להיפך, לא משנה מה קורה ואיזו תשתית נפתחת. לפני התקנת המתקן למניעת זרימה חוזרת בבית צריך לוודא שאתם מזמינים שירות של איש מקצוע המוסמך לעסוק בתפקיד זה. אדם זה מוכשר להתקין, לתקן, לטפל ולחבר חלקי חילוף למזח במידת הצורך.

בהתאם לבעיה שאתם מתמודדים איתה ומנסים לפתור, ישנם סוגים שונים של שסתומים למניעת זרימה חוזרת שניתן להגדיר בנכס שלכם.

 

מהם סוגי ההתקנים למניעת זרימה חוזרת?

שסתומי סימון כפולים מתוכננים במיוחד לסלק, להפריד ולהרחיק כימיקלים רעילים מאספקת המים הביתיים הרגילים בצינורות שלכם. המתקן מצויד בשני שסתומי סימון שנועדו לסגור על מנת למנוע את ההשלכות המסוכנות של שינוי פתאומי בלחץ המים. ניתן להשתמש בשסתום הסימון השני כאשר קורה שהשסתום השני תקוע. שני שסתומי הסימון בהתקן להרכבה כפולה עשויים להיות מחוברים לצד שסתומים כדוריים מיוחדים. סוג זה של שסתום יכול להיות משולב עם ברזי בדיקה המאפשרים לאינסטלטורים או טכנאים לחבר ציוד בדיקה על מנת לאשר אם שסתום הסימון הכפול פועל כראוי. שסתומי סימון כפולים משמשים בדרך כלל כדי למנוע זיהום מים במערכות אש, מדשאות ודודים.

 

איך יודעים שהגיע הזמן לתקן מונע זרימה חוזרת?

תיקון וטיפול, כמו גם הזמנת חלקי חילוף למזח זה דבר שתצטרכו לשקול במידה וקורים אצלכם תופעות וסימנים המעידים על בעיה בזרימת המים. יש כל מני סימנים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה ולהזמין אינסטלטור בהקדם האפשרי.

לדוגמה, אם המים מהכיור או המקלחת עכורים, זה מעיד על בעיה במתקן המזח. אנשים עלולים להזניח את העניין הזה ולהפיל את זה על הרשויות המקומיות, כאילו זו בעיה זמנית שתיכף תטופל. אך למעשה מדובר במפגע בריאותי שעלול לסכן את חיי המשפחה שלכם!

כמו כן, דליפות מים יכולות גם כן להעיד על בעיה בשסתום מונע הזרימה החוזרת. בשל לכלוך והצטברות של כימיקלים שעוברים במים יכולה להתרחש נזילה שעלולה ליצור עובש ובעיות ריח אחרות. אסור להזניח את הנושא הזה – אתם עלולים לא רק לסכן את שלום יקירכם בבית אלא גם את כל האזור כולו במים מזוהמים.

הזמינו עכשיו שירותי מונע זרימה חוזרת והצילו את מי השתיה שלכם

לקבלת פרטים חייגו או השאירו פרטים
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז הארצי להיתרי בניה
המרכז הארצי להיתרי בניה

חברתנו מובילה את תחום היתרי הבנייה והאישורים כבר במשך 11+ שנים וגאה להיות המובילה בתחום.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלים מעולים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אחד הדברים הקשים ביותר בפרויקט בניה הוא קבלת היתרים ואישורים , ולכן אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל התהליך ולדאוג שתקבלו את ההיתרים הנחוצים בהקדם האפשרי.

אנו מאמינים במהירות , יעילות , מקצועיות והקפדה על שירות אדיב ואיכותי.

אצלנו במרכז הארצי להיתרי בניה הכל פשוט קל יותר ! שמחים לשרת אותכם כבר למעלה מעשור ומחכים לכם בפרויקט הבא.

073-3748080
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!